Pages

13 Mayıs 2010 Perşembe

Ofis şıklığı

Bugün sabah erkenden gelinlik provasına gittim. Gelinliğim neredeyse bitmiş ufak tefek problemler olsa da genel manada bitmiş görünüyor. Eteği ve fırfırlarındaki düzeltmelerden sonra tamamlanmış olacak inşallah. İlk görüntüleri ekliyorum umarım sizler de beğenirsiniz :)



Ofise geldim arkadaşlarla sohbet muhabbet ettim :) Bugünün koşturmacasından kendime çok dikkat edemedim fakat ofisten arkadaşım Pınar bugün gerçekten çok uyumlu ve çok şık olmuş. Bu yazın bütün trendlerini bir kombin ile yansıtmış. Onun fotoğrafını da eklemeden edemeyeceğim.



Kahve ve krem tonlarında çiçek desenli elbisesi çok şık ve çok rahat görünüyor. Bu yaz bir çok kişide bu elbiselerden göreceğiz. Çanta da ise elbisesine uyumlu tonlarda şık ama sade bir tercih yapmış. Mikemmmel bir kombinasyon oluşturmuş.. tebrikler Pınarcım :)


Elbisesinin üzerini krem tonlarında şık bir dantel bolero ile tamamlamış. (Çiçek deseni + dantel )

Krem tonlarında üzerinde şirin fiyonkları olan babetleri ile de son noktayı koymuş.
Çiçek deseni +dantel + fiyonk = 2010 ilkbahar yaz trendleri..

0 yorum:

Yorum Gönder