Pages

26 Mayıs 2010 Çarşamba

Moda'yı her turlu severim

Uzun suren düğün hazırlıklarından bir an nefes alıp soluğu Moda sahillerinde aldık . Hava ılık, sahil sarhoş edici derecede güzeldi. Önce birer waffle yedik, cilegi bol olanından :) Daha sonra sahile inip oturduk, denizin anlattığı hikayeleri dinledik. Bir süre sonra manzaraya karsı koyamadık mehtaba karsı bir kaç şarkı patlativerdik :) O an gercekten İstanbul'u ; sabah aksam 1-2 saat iki yaka arası aldigim yola ragmen, kesmekesine, kalabalığına ve kirli havasına ragmen sevdigimi farkettim. Twitter dan beni takip edenler bilirler, işyerinde blogger engellendiği icin artık günlük postlarimi sadece kafamda yazıyordum. Boş durmadım takipçilerimiz öksüz bırakmamak için app Store un altını üstüne getirdim. Sonunda güzel bir uygulama buldum ve bu postumu da ise giderken servisten gönderiyorum sizlere. Uygulamada resim eklenmiyor saniri o yüzden twitterdan takip edebilirsiniz fotolarimi. Durmak yok yola devam :p

0 yorum:

Yorum Gönder