Pages

5 Mayıs 2010 Çarşamba

İşinde uzman bir vitrinkedisi :)

Daha önceki postlarımdan birinde demiştim ama bilmeyenler için tekrar söyleyeyim moda bloggerlığının yanı sıra esas mesleğim Bilgisayar Mühendisliği :) İşten arta kalan vakitlerim de de elimden geldiğince modayı takip edip, bildiklerimi ve tecrübelerimi sizlerle paylaşmaya çalışıyorum.
Mezun olup şu an çalıştığım şirkette işe başladım ve 1,5 yıldır Uzman Yardımcısı olarak çalışıyordum. Dün öğleden sonra birden bilgidir maili yayınlandı ve mailde benim de Uzman'lığa terfi ettiğim söyleniyordu. Haberim yoktu ve hiç beklemediğim bir anda okuyunca çok şaşırdım. Neyse sonunda beklediğim Uzmanlık unvanına dün itibariyle sahip oldum. :) Artık bundan sonra işlerimi daha bir uzmanca yapmam bekleniyor benden :P

Dün haberi alan herkes güzel dileklerini ve tebriklerin ilettiler. Hepsine buradan da teşekkür ederim. Ayrıca nişanlım da bugün çok güzel bir tebrik mesajıyla yanında bir de çok güzel çiçek göndermiş :) Sana da çok teşekkür ederim canım :)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben teşekkür ederim canımm :) Tebrikler tekrar :)

sofrasanati dedi ki...

tebrik ederim başarılarının devamını dilerim hayırlı uğurlu olsun handancım

Beyazlale dedi ki...

Teşekkürleer :)

Yorum Gönder