Pages

27 Nisan 2010 Salı

Ne? Nerede? İndirim??

Geçen gün alışveriş yapmaya Optimum alışveriş merkezine gittik. Tabiki ben yiyecek alışverişinden önce mağazaları gezmeyi teklif ettim ve hemen hemen bütün mağazaları gezdik.

parkbravo_logo

Optimum’a gidilir de  Park Bravo’ya girilmez olur mu.. Mağazadaki bütün ürünler indirimde neredeyse. Geçenlerde zebra desenli bir ayakkabı beğenmiştim almamıştım. Bu sefer o ayakkabıyı alacaktım fakat gittiğimde yerinde yeller esiyordu.  :( Burdan o ayakkabıya sesleniyorum. Seni almadığıma çok pişmanım geri döööön ! :P

herry 

Herry’de de bazı ürünlerde gerçekten şok indirim yapmışlar. Sanırım geçen sezondan kalan ürünler ama hepsi de gayet güzeller. Fırfırlı kahverengi çizgili  mavi bir elbise beğendim fakat bedeni yokmuş. :( Oradan da elim boş çıktım anlayacağınız..

Peros

En son tabiki Peros’a gireyim dedim. Fakat artık yanımdakiler açııız ölüyoruuuz diye isyan edince sadece kapıdan bakabilme fırsatım oldu. Peros’ta 4 al 3 öde kampanyası var ve çok güzel baskılı t-shirt’ler var. Ben almayı planlıyorum bir 4’lü grup, bence siz de bir uğrayın derim :)

En kısa zamanda tekrar Optimum’un yolları taştan.. :)

0 yorum:

Yorum Gönder