Pages

15 Nisan 2010 Perşembe

Gelinlikte 2010 modası

Söz,nişan, düğün.. derken İstanbul'daki bütün vitrinleri dolaştım sanırım.. Hemen hemen bütün alışveriş merkezleri, moda evleri(Nişantaşı,Kadıköy vs.) . Ne yapayım bütün alternatifleri görmeden karar veremiyorum. :)

Bu haftayı nişanlımla gelinlik arama haftası olarak belirledik. Şu post'umda da anlattığım gibi ilk Mahmutpaşa'ya gittik. Oradaki hali hazırdaki gelinlik modellerini beğenmedim. Yine bu hafta içinde bir akşam arkadaşım Ebru, (saolsun) bizi Kadıköy'deki tanıdığı bir moda evine götürdü. Oradaki giydiğim gelinlikleri beğendim fakat izin vermedikleri için fotoğraf çekemedim. :(

Neyse.. Dün akşam da Vakko'daki gelinlik provası randevumuza gittik. Vakko ; La Sposa, San Patrick gibi ünlü İspanyol gelinlik markalarının gelinliklerini satıyor. Hepsi de gerçekten çok kaliteli ve çok güzeller. Gelinliklerdeki İspanyol tarzını hemen farkedebiliyorsunuz.

Bu haftaki son gelinlik turumuzu da Fatih'teki moda evlerine ayırıp daha sonra artık diktireceğim gelinlik için bir karar vermem gerekiyor. Şu ana kadar ki gözlemlerime göre kabarık, fırfırlı ve dantelli modelleri sevdim. Kumaş olarak da İpek şartuk, saten ve (adını bilmiyorum fakat yumuşak şifon tarzı kullandıkları tüller var ) kumaşlarını seviyorum :) Tafta'dan da dikilenler giydim fakat benim fikrime göre tafta, gelinliğin zerafetini bozuyor biraz.. :)

Neyse beğendiğim gelinlik modellerini ekliyorum. Sizler de karar verme aşamasında bana yardımcı olursanız sevinirim. :)





Bu fırfırlı modeli veya....


alternatif olarak yukarıdaki modeli düşünüyorum :)










Siz ne dersiniz??

3 yorum:

Unknown dedi ki...

A mı desem, B mi desem, C mi desem? :P :)

YAKAMOZ dedi ki...

Ama boyle olmazki, senin uzerinde gormemiz lazim.

Bahriye :)

Beyazlale dedi ki...

Dikilme safhalarını da koyacağım takipte olun :) Tabi burda gördük diye düğüne gelmemezlik etmeyin bi de orda görün :p

Yorum Gönder