Pages

21 Nisan 2010 Çarşamba

Gelinliği hallettik ayakkabı ne olacak??

O kadar İstanbul'un altını üstüne getirdim yine de vitrinlerde "Hıh tamam buldum işte bu model benim modelimm!!" dediğim bir model bulamadım. Sonunda; şu postumda koyduğum fotoğraftaki modellerden ve hatta kendi kafamda oluşturduğum modellerden ortaya karışık bir model belirledik bakalım hayırlısı.. :) Provalarda ortaya çıktıkça, sizlerle de paylaşırım fotoğrafları meraklanmayın.. (Size diyorum ama ben daha çok merak ediyorum sanırım. :P)

Neyse gelinliği hallettik diyelim şimdilik. Sıra geldi gelinlik ayakkabısına. Bazı kişiler gelinliğin altından görünmüyor bile diye düşünüyorlar fakat ayakkabı bir gelinliğin olmazsa olmaz ve tamamlayıcı bir unsuru bence..

Bir gelinlik ayakkabısının tarzı, gelinliğin modeline ve kumaşına göre belirlenmeli. Balık modeli bir elbiseye açık bir ayakkabı bence çok hoş durmuyor. Daha ayağı saran ve kendini belli eden ayakkabılar daha hoş duruyor. Saten mi, deri mi, rugan mı gelinliğinizin altında hayal edip öyle seçmek lazım ayakkabıyı. Ayrıca düğünün mevsimine, ortamına göre seçmeli, yanlış seçimler yapıp kış ortasında çamurlanmamak lazım :)

Görünüşü dışında ayakkabının rahatlığı da bir o kadar önemli. Çünkü o gün heyecanından çok fark edilmiyor ama o gününüz o ayakkabı üzerinde geçecek ve sürekli koşturma halinde olacaksınız. Bu yüzden mümkünse alacağınız ayakkabıyı giyip biraz dolaşmanızı tavsiye ederim :) (Biliyorum mümkün değil ama keşke olsa dimi istemekten bir şey olmaz :))

Ben de bir kaç düğün ayakkabısı seçtim şimdiden, biraz gelinlik ortaya çıksın bakalım belki fikirlerim değişir. Başka tasarımcıların ayakkabılarını da görmek istiyorum diyorsanız buradan bakabilirsiniz. :)

Paris Hilton





Badgley Mischka

Bu tasarımcıya bayıldım.








Cole Haan




2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hangisini sevdiniz en çok?

Beyazlale dedi ki...

Kenarı fiyonklu olanı (1. resim)

Yorum Gönder