Pages

10 Nisan 2010 Cumartesi

Bahar göz kırpmaya başlıyor

Bugün nişanlımla güzel havanın tadını çıkarmak için kendimizi sahile attık.İlk önce Kadıköy sahilde biraz dolaştıktık. Sahil cıvıl cıvıldı. Bahar göz kırpmaya başlayınca insanlar da cıvıl cıvıl giyinmeye başlamışlar.Sonra attık kendimizi vapura , İSTİKAMET EMİNÖNÜ!!

Hazır Eminönü'ne gitmişken Kapalı çarşıyı ve Mahmutpaşa'yı dolaşalım dedik. Malum düğün de yaklaşıyor bir kaç gelinlik modeli bakalım istedik.Fakat gelinlikler hiç hayal ettiğim gibi değildi gerçekten de. Sanırım fikir edinmek için Nişantaşı ve Bağdat caddesine gitmem gerekiyor. Neyse daha vakit var nasılsa... Katalogdan iki model beğendim. gelinliği sade, kuyruklu, fransız dantelli ve uzun duvaklı sevdiğimi farkettim kataloglara bakarken.. Ama gerçekten de güzel değiller mi??


Gelinlik gezintisinden sonra Eminönü sahilde turşu eşliğinde birer şahane balık ekmek yedik. Balık ekmek yemeyeli de baya olmuştu sanırım..
Günü Haydarpaşa istasyonunda sonlandırdık ve ordan eve geçtik. Güzel bir cumartesiydi benim için. Umarım sizler için de öyle olmuştur :)
 
Haydarpaşa (Ceket - Mango,Pantolon - Collezione,Ayakkabı - Dockers,Çanta - Adil Işık,Gömlek - Mudo,Kemer – Collezione)
Tophane çıkışı (Ceket - Mango,Pantolon - Collezione,Ayakkabı - Dockers,Çanta - Adil Işık,Palto: Benetton,T-shirt - Annemin hediyesi :),Saç Bandı - Kayınvalidemin hediyesi :))

PS: Bu arada bu ceket ve pantolonumu iki farklı şekilde giydim. Sizce hangisi daha güzel olmuş ??

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu arada kuşlara simit atalım diye simit aldık, kuşlar oralı bile olmadı, ben yedim :D

Beyazlale dedi ki...

Afiyet olsun canım. Soruma cevap vermemişin hangisi daha güzel olmuş?

Unknown dedi ki...

İkisi de güzel olmuş ama bence sarı gömlekle daha bir hoş olmuş sanki canım :)

Ece Can dedi ki...

burak'ın beğenise ters düşmek gibi olmasın ama ikinciyi daha çok beğendim ben..:)

Yorum Gönder